HOT Sparks - шаблон joomla Оригами
 

logo

vissza a kezdőoldalra

Dr. Bendzsel Dániel (Hungarovet Állatkórház) A praxis mérőszámai az én gyakorlatomban

A vevői elégedettség mérés azért fontos, mert minden kimondott visszajelzésre 26 elhallgatott jut, ezért is követelmény az ISO 9001-es minősítéshez. Elterjedten használt módszere a Net Promoter Score: NPS, nettó támogatói érték mérése. Az ügyfélnek egyetlen kérdést kell feltenni:"Mennyire ajánlaná praxisunkat ismerőseinek egy 1-10 -ig terjedő skálán?" Értékelés: 0-6: ellenséges, 7-8: passzív, 9-10: támogató. NPS= a támogatók aránya-a mínusz az ellenségesek aránya. Ha például a megkérdezettek 35%-a támogató, 15%-a pedig ellenséges, akkor az NPS = 35-15 = 20. A nemzetközi felmérések szoros összefüggést mutattak ki a cégek növekedési üteme és az NPS érték között. A nulla feletti NPS érték már elfogadható, az 50% pedig kiemelkedően jó ..

Paradigmaváltás a praxisok vezetésében PMK 2015

A növekedés, a pénzügyi tervezés, a vezetés elmélete és gyakorlata, a menedzsment és csapatépítés stratégiája. Ezen téma köré szerveződik minden évben Magyarország egyik leglátogatottabb állatorvosi kongresszusa a Praxismenedzsment Konferencia. Többet és jól ugyanannyi idő alatt. Egy olyan állatorvosoknak szóló kongresszus, mely a gyakorlatiasságra, a praxisok profitszerzésének növelésére helyezi a hangsúlyt! Immáron kilencedik alkalommal tartja az Alpha-Vet, a Szent István Állatorvos-tudományi Karán 500-nál is több állatorvost vonzó szakmai szimpóziumát. Az idei kongresszus résztvevői (530 fő) között végzett kutatásból egyértelműen kiderül, hogy a gyakorlatias szemlélet, az aktualitás és az eredményes működés alapjául ..

Dr. Balogh Ernő (Egyesült Államok): Stratégiai praxistervezés, helyzetértékelés, jövedelmezőség, termelékenység, alkalmazkodás

„30 éve praktizálok az Egyesült Államokban. Az Állatorvosi Egyetemet Budapesten kezdtem, de az ötödévet már Amerikában végeztem el és azóta is ott dolgozom – jelenleg a Mayfer Pet állatkórházat vezetem (Kissimee, Florida). Több praxisban megfordultam már, és elmondhatom, hogy a hibáinkból lehet a legtöbbet tanulni. Az egyetem befejezése után Floridában nyitottam praxist abban a hitben, hogy az ott élő sok gazdag ember busásan meg fogja fizetni az igényes gyógyító munkámat – ők is boldogok lesznek, és én is. Nem egészen így jött össze – visszatekintve már látom, hogy a gazdag emberek azért gazdagok, mert nem szeretik kiadni a pénzt a kezükből. A másik fontos dolog amire állatorvosként rájöttem, hogy a kisemberekről hajlamosak ..

Dr. John Sheridan: Ma mit veszel fel? Műtős ruhát, vagy öltönyt?

A gyakorló állatorvos számos szerep között egyensúlyoz – befektető, üzletvezető, menedzser és klinikus – hogyan érhetők el a személyes, üzleti céljaink? Ma mit viseljünk, műtős maszkot, vagy keménykalapot? Számos személyes célunk lehet: karrier – fejlődési lehetőségek; vidám munka jó körülmények között, elismertség, egészséges páciensek, jobb magánélet / munka egyensúly, nagyobb jövedelem. A személyes céljaink mellett lehetnek üzleti céljaink is: hűséges ügyfelek, akik keresik, elfogadják a tanácsunkat, és fizetnek is érte. Lelkes és motivált dolgozók, növekedés, profit, biztos megtérülés, növekvő piaci részesedés, egészséges páciensek. Ez mind jó, lelkesítő, és ott motoszkálnak a fejedben, de mindegyiknek (akár klinikainak, akár üzletinek) ..

Dr. John Sheridan: Praxis, szakmai karrier és magánélet – van-e probléma?

Mottó: Az állatorvosi kezelési díj nagysága jelentős mértékben függ az eszközökbe, a rendelői környezetbe és a speciális szaktudás megszerzésébe belefektetett összegtől, ezért nincs kivetnivaló abban, hogy az egyes kollégák egymástól eltérő árszintet alakítanak ki. Nézzünk meg néhány fontos dolgot, amely az állatorvosokat foglalkoztatja: Klinikus karrier befutása; a munka és a magánélet egyensúlya – amely találkozik a személyes és szakmai céljainkkal; üzlet, amely egészséges megtérülést hoz a befektetéseknek és személyes jólétet generál – ezek között bizony nem mindig egyszerű megteremteni a harmóniát! Induljunk talán ki abból, amit a vizsgálószobában teszünk: Az ügyfél bemutatja a pácienst és leírja a problémát. Ezután felvesszük a kórelőzményt ..

Dr. John Sheridan: Készüljön fel arra, hogy megduplázza a praxisa nyereségét és értékét mindössze 12 hónap alatt – ma van a kezdő nap!

A 2015 évi PraxisMenedzsment Konferencián elhangzott előadás összefoglalója. Mottó: Az állatorvosi kezelési díj nagysága jelentős mértékben függ az eszközökbe, a rendelői környezetbe és a speciális szaktudás megszerzésébe belefektetett összegtől, ezért nincs kivetnivaló abban, hogy az egyes kollégák egymástól eltérő árszintet alakítanak ki. „Angliában a praxisok adás-vétele megszokott dolog: a praxisba fektetett pénz értéke függ a praxis nyereségétől, a helyszíntől, valamint a lehetséges vevőktől, akik az elvárt áron meg tudják és meg is akarják venni a praxist. Elsőként határozzuk meg a nyereség fogalmát: Profit – az értékesített eszközökért és szolgáltatásokért kapott bevétel és az ezek biztosításához szükséges ráfordítások ..

Dr. John Sheridan: Minden a számokban rejlik – az Ön praxisában elrejtett harmadik kincs.

A 2015 évi PraxisMenedzsment Konferencián elhangzott előadás összefoglalója. Mottó: Az állatorvosi kezelési díj nagysága jelentős mértékben függ az eszközökbe, a rendelői környezetbe és a speciális szaktudás megszerzésébe belefektetett összegtől, ezért nincs kivetnivaló abban, hogy az egyes kollégák egymástól eltérő árszintet alakítanak ki. „Korábban elképzelhetetlen volt, hogy egy praxis csődbe menjen, mert az állatorvos egyedül dolgozott, alacsony felszereltséggel. – most előfordulhat, hogy elfogy a pénz, főleg, ha hitelből finanszírozunk bizonyos befektetéseket és fix fizetésű alkalmazottakkal dolgozunk. A számokkal kapcsolatosan hadd idézzem Albert Einsteint: “Nem minden számolható meg ami számít, és nem minden megszámolható számít.” ..

John Sheridan: Rejtett kincsek az állatorvosi praxisban

A 2015 évi PraxisMenedzsment Konferencián elhangzott előadás összefoglalója. „50 évvel ezelőtt, amikor elkezdtem dolgozni, az állatorvosokról az volt a felfogás, hogy képzettek és udvariasak, ennyi elég is volt. A szó mai értelmében vett rendelőnk nem is volt, reggel kimentünk a területre, oltottunk, heréltünk, este otthon várt néhány tulajdonos, akinek elláttuk a kutyáját. A munka sok volt, a szakmai színvonal alacsony, de elképzelhetetlen volt az, hogy egy állatorvos csődbe menjen. Azóta a hangsúly a magas színvonalú kisállat praxisok felé tolódott el, amelynek nyereséges működtetése egészen más megközelítést igényel. Ebben az előadásomban a praxisban elrejtett kincsekre fogok rámutatni, amelyek segítenek elérni az Ön szakmai és gazdasági céljait ..

John Sheridan: „Ne a praxisodban, hanem a praxisodon dolgozz!”

John Philip Sheridan: Praxis stratégia a növekedéshez, pénzügyi tervezéshez, vezetéshez és menedzsmenthez, csapatépítéshez. Az elmúlt 50 évben az állatorvosi praxisok működése hatalmas változáson ment át. A korábban egyedül dolgozó, területre kijáró állatorvos helyét nagyrészt a csoportos praxisok vették át, ahol tisztán kell látnunk az egyes résztvevők szerepét. A klinikai munkát az állatorvosok, asszisztensek, technikusok és recepciósok végzik, ehhez a hátteret (könyvelés, személyzeti feladatok, gazdasági tervezés, marketing) külön szakemberek biztosítják, és végül meghatározó a vezető, aki tiszta jövőképpel rendelkezik, irányítja és motiválja a csapatot. A praktizáló állatorvos előtt számos pozitív cél lebeghet: magas színvonalú szakmai munka ..

Dr. John Sheridan: Készüljön fel arra, hogy megduplázza a praxisa nyereségét és értékét mindössze 12 hónap alatt – ma van a kezdő nap! (1. rész)

Mottó: Az állatorvosi kezelési díj nagysága jelentős mértékben függ az eszközökbe, a rendelői környezetbe és a speciális szaktudás megszerzésébe belefektetett összegtől, ezért nincs kivetnivaló abban, hogy az egyes kollégák egymástól eltérő árszintet alakítanak ki. A IX. Praxis Menedzsment Konferencián elhangzott előadás „Angliában a praxisok adás-vétele megszokott dolog: a praxisba fektetett pénz értéke függ a praxis nyereségétől, a helyszíntő, valamint a lehetséges vevőktől, akik az elvárt áron meg tudják és meg is akarják venni a praxist. Elsőként határozzuk meg a nyereség fogalmát: Profit – az értékesített eszközökért és szolgáltatásokért kapott bevétel és az ezek biztosításához szükséges ..

Dr. John Sheridan: Minden a számokban rejlik – az Ön praxisában elrejtett harmadik kincs. (2. rész)

Az állatorvosi kezelési díj nagysága jelentős mértékben függ az eszközökbe, a rendelői környezetbe és a speciális szaktudás megszerzésébe belefektetett összegtől, ezért nincs kivetnivaló abban, hogy az egyes kollégák egymástól eltérő árszintet alakítanak ki. Rendelő-kihasználtság és az állatorvos termelékenysége: becsülje meg némi ráhagyással naponta munkával töltött időt tevékenységi körönként – egyszerű, közepes és komoly sebészeti és egyéb beavatkozások, kiszállások, konzultációval töltött idő, stb. Írja az adatokat egy egyszerű táblázatba, és összesítse az adatokat. A cél az elérhető rendelői rések megtalálása és az állatorvosok elérhetősége az Ön praxisában hogy felmérjük a rendelő kihasználtságát

Dr. John Sheridan: Minden a számokban rejlik – az Ön praxisában elrejtett harmadik kincs. (1. rész)

„Korábban elképzelhetetlen volt, hogy egy praxis csődbe menjen, mert az állatorvos egyedül dolgozott, alacsony felszereltséggel. – most előfordulhat, hogy elfogy a pénz, főleg, ha hitelből finanszírozunk bizonyos befektetéseket és fix fizetésű alkalmazottakkal dolgozunk. A számokkal kapcsolatosan hadd idézzem Albert Einsteint: “Nem minden számolható meg ami számít, és nem minden megszámolható számít.” Lehet néhány olyan teljesítmény-tényező, amelynek számszerű mérése nem egyszerű. De kicsi annak a valószínűsége, hogy ezek nem megfelelő kezelése jelentős problémát okozna az ügyfelek kiszolgálásában, a szakmai szabályok betartásában, a beteggondozásban, a csapatmorálban, vagy a gazdasági teljesítményben ..

4. oldal / 4

Kapcsolat

map iconAlpha-Vet Állatgyógyászati Kft.
H-8000 Székesfehérvár, Homoksor 7.

telefon iconTelefon: +36-22/534-500

level iconE-mail: info(KUKAC)alpha-vet.hu I vevoszolgalat(KUKAC)alpha-vet.hu

 

 

 


logogreey

Adatvédelmi tájékoztató

© 2016 - www.allatgyogyszer.hu - Minden jog fenntartva! Készítette az ALPHAPRESS Grafikai Súdió.